ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟ ΘΕΟΛΟΓΟ
(άνοιξη του "2000") ![]()
Προς “Για να είναι κάποιος καθαρός πρέπει πριν από όλα να έχει καθαρή σκέψη” (Επίχαρμος) Κύριε Διευθυντά, Είναι δύο-τρία χρόνια τώρα, που, εξαιτίας της ενασχολήσεώς μου με τον Στωϊκισμό, έχω αποφύγει συστηματικά να απαντώ σε ανθρώπους που μου δίδουν προκαταβολικώς την εντύπωση του φανατικού, του εμπαθούς ή του βλακός, αφού, προφανώς, ουδεμία ισχύ σε τέτοιους ανθρώπους έχουν τα λογικά ή σύνθετα επιχειρήματα. Η επιστολή όμως ενός παπά και συνάμα “θεολόγου” (δηλαδή τάχα.. “επιστήμονος”), την οποία φιλοξενήσατε στο περασμένο φύλο σας, με εξαναγκάζει να βγώ για λίγο εκτός του δρόμου μου και να καταθέσω ολίγα μεν αλλά αρκετά σημαντικά πράγματα σε απάντηση αυτής της επιστολής, το περιεχόμενο της οποίας προσβάλλει όχι απλώς την πραγματική (δηλαδή προχριστιανική) Eθνική μας Παράδοση, αλλά επίσης αυτή την ίδια την Λογική, καθώς και την ανεξίθρησκη ιστορική αλήθεια. Ο παπάς και “θεολόγος” επιστολογράφος σας, ο οποίος ξεκινάει την επιστολή του αποκαλώντας με επίθετα που αφορούν αυτόν το ίδιο (ήτοι “εμπαθής” και “φανατικός”) έναν αρθρογράφο σας που είχε ορθώς διαμαρτυρηθεί για την βεβήλωση του επί της Ακροπόλεως των Αθηνών Ιερού της Θεάς Αθηνάς από τις, ομολογουμένως “κιτς”, εκδηλώσεις για το “μιλλένιουμ” των ιουδαιοχριστιανών, ισχυρίζεται με την παπαδίστικη υποκρισία του ότι τάχα την έγραψε “ως ελάχιστη προσπάθεια να αποκατασταθεί η βαναύσως παραποιηθείσα αλήθεια”. Και για να το πράξει αυτό, έκρινε ορθό φαίνεται το να μας βομβαρδίσει με χυδαιότατες προσβολές κατά της αληθινής Εθνικής μας Παραδόσεως και με χονδροειδέστατα ιστορικά ψέμματα, τα οποία όμως, ως ιστορικός, προτίθεμαι να στηλιτεύσω ένας προς ένα. Για..ορεκτικό ίσως, μάς βομβαρδίζει ο παπάς με κάτι παραληρηματικά περί Λογικής και μας κάνει από πάνω και μάθημα, καταλήγοντας ότι.. “κάθε ισχυρισμός θεμελιωμένος σε λογικό σφάλμα στερείται οποιασδήποτε αξιοπιστίας”. Ναι, μάλλον έτσι είναι. Μόνο που οι τελευταίοι στον πλανήτη που δικαιούνται να ομιλούν για Λογική, είναι οι οπαδοί των ιουδαιογενών, θαυματομανών Θρησκειών. Είναι γνωστό σε κάθε μορφωμένο άνθρωπο ότι το μεγαλύτερο επίτευγμα των πολυθεϊστών Ελλήνων προγόνων μας υπήρξε η λογική σύλληψη και ερμηνεία του Κόσμου, ενώ, αντιθέτως, οι οπαδοί του Ιαχωβά και των τριών Θρησκειών (Ιουδαίοι, Χριστιανοί, Μωαμεθανοί) βασίζουν την κοσμοθέασή τους σε αστείες θαυματουργίες και σαφώς αντιεπιστημονικές θέσεις, από την Γένεση των “ιερών” τους βιβλίων (δημιουργία τάχα του Κόσμου εκ του.. μηδενός και από.. εξωκοσμικό αίτιο) έως τις λεπτομέρειες των επιμέρους σχισματικών “νέων” Διαθηκών τους (Καινή Διαθήκη και Κοράνι). Αυτή η ίδια η καρδιά της συμφυρματικής θεολογίας σας κε Γεωργόπουλε, μιας και τυγχάνετε και.. “θεολόγος” με Master, είναι άκρως παράλογη, αφού ένας Θεός, ως αθάνατη ύπαρξη, ΔΕΝ μπορεί να θυσιασθεί ακόμη κι αν προσποιείται ενσάρκωσή του σε σώματα θνητά. Δεν μπορεί να θυσιασθεί ούτε υπερ ημών τάχα όπως ισχυρίζεστε εσείς οι παπάδες, ούτε για το κέφι του. Μόνο ό,τι είναι θνητό ή φθαρτό μπορεί να θυσιασθεί, όπως θυσιάζεται λ.χ ο πολεμιστής για την πατρίδα του. Αυτά τα ολίγα, έτσι απλώς για να μην επικαλείται ο υπέρφρων επιστολογράφος την ταλαίπωρη Λογική, την οποία οι όμοιοί του πρώτοι αναθεμάτισαν και κατήργησαν (“δεν χρειάζονται τα ανθρώπινα επιχειρήματα, την μόνη βεβαιότητα παρέχει ο Μωϋσής” γράφει χαρακτηριστικά ο “άγιος” Βασίλειος στο “Εξαήμερον”), όπως κατήργησαν άλλωστε για πάνω από μία χιλιετία και την Ιατρική, το Θέατρο, την Αστρονομία, τις πλαστικές Τέχνες, τα Μαθηματικά (τα οποία όλα οι “άγιοι” Πατέρες αποκαλούσαν “τεχνικές του Σατανά” !!) αλλά και αυτή την ίδια την Δημοκρατία (η οποία ομοίως καθυβρίσθηκε από τον Ευσέβειο Καισαρείας ως.. Πολίτευμα του Διαβόλου, Civitas Diaboli !!). Ο υπέρφρων επιστολογράφος σας, κε Διευθυντά, που εκτός από παπάς δηλώνει και.. “θεολόγος”, στην πρώτη κιόλας τοποθέτησή του αποκαλύπτεται πλήρως για το τι είδους σεβασμό θρέφει για την ΕΘΝΙΚΗ μας Θρησκεία, η οποία αποτελεί το πιό εξελιγμένο τμήμα της Πολυθεϊστικής Θρησκείας των εθνών (που είναι τελικά η Θρησκεία του 97% της ανθρωπότητος μέσα από τους αιώνες). Καγχάζει τον αρθρογράφο σας που, ως οφείλει άλλωστε κάθε πραγματικός Έλλην, θεωρεί απλώς.. Ιερό το Ιερό μας και.. Θεά την Θεά μας. Επίσης, ο υπέρφρων αυτός παπάς αποκαλεί.. “ψευδεπίγραφο” (..) το Δωδεκάθεο Πάνθεόν μας, αυτόν το υψηλώτατο συμβολισμό του πολυπρόσωπου Θείου που κατοικεί ΜΕΣΑ στον Κόσμο και όχι έξω από αυτόν, όπως τάχα ο ανύπαρκτος “Θεός” Ιαχωβά των Ιουδαιοχριστιανών. Θα μπορούσα, ως άμεσα θιγόμενος στην εθνική μου συνείδηση, να υποκύψω στον πειρασμό και να γίνω όμοιος με τον παπά, αποκαλώντας “φαντασιόπληκτο ραβίνο” (έναν από τους 130 που ανέδειξε ο λαός Ισραήλ κατά την περίοδο της αμέσου ρωμαϊκής διοικήσεως στην Παλαιστίνη) ή ακόμη και “ανύπαρκτο ιστορικά” (αφού κανείς μη Ιουδαίος και μη χριστιανός του 1ου αιώνος δεν αναφέρεται σε αυτόν) το κεντρικό πρόσωπο της μυθολογίας από την οποία ο επιστολογράφος ασκεί βιοπορισμό, αλλά δεν θα του κάνω αυτή την χάρη. Θα ήταν άλλωστε ανάλογο με το να μας σπρώξουν οι ανοσιουργοί ομόφρονές του στο να βεβηλώνουμε τα δικά τους ιερά και σύμβολα όπως εκείνοι βεβήλωσαν και συνεχίζουν να βεβηλώνουν τα δικά μας Ιερά (ας θυμηθούμε εδώ την άνανδρη καταστροφή του Βωμού του Διονύσου στην Αττική το 1997 από παρεκκλησιαστικές συμμορίες). Θα προτιμήσω την πιό ελληνική πρακτική να ανατρέψω απλώς τα λεγόμενά του ότι, τάχα, ο Ξενοφάνης αμφισβήτησε τους εθνικούς μας Θεούς. Πληροφορώ τον παπά και.. ¨θεολόγο” (βάζω την λέξη σε εισαγωγικά γιατί δεν είναι θεολόγοι όλοι αυτοί που περιφρονούν τις υπόλοιπες Θρησκείες, αλλά απλώς μισθοφόροι προπαγανδιστές του δικτατορεύοντος δόγματος) ότι ο φιλοσοφικός Πανθεϊσμός τον οποίο ουσιαστικά εκφράζει ο Ξενοφάνης, ο κατ’ουσίαν ιδρυτής της Ελεατικής Σχολής, δεν έρχεται σε αντίθεση με τον Εθνικό μας Πολυθεϊσμό, των Θεών του οποίου την ύπαρξη δεν αμφισβητεί ο φιλόσοφος, καθώς στο γνωστό απόσπασμα 188 (το οποίο όμως προσπέρασε φαίνεται ο παπάς και.. “θεολόγος”, λόγω ίσως θρησκευτικού αλλοιθωρισμού) λέγει σαφώς ότι: “ΟΙ ΘΕΟΙ δεν τα φανέρωσαν όλα στους ανθρώπους εξαρχής, αλλά ψάχνοντας συνεχώς οι τελευταίοι, βρίσκουν με τον καιρό το βέλτιστον..” Και το είχαν βρεί, θα πληροφορήσω τον παπά και..”θεολόγο”, αυτό το ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ οι άνθρωποι, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό από το “Περί Θεών και Κόσμου” του Σαλλούστιου ή από την “Στοιχείωση Θεολογική” του Πρόκλου, μόνο που όλα αφανίσθησαν με σφαγή και φωτιά από “τις ορδές της Αγάπης”, που σήμερα ελέγχουν ολόκληρο τον κόσμο κάτω από τα πολλά προσωπεία και υποκαταστήματα της Παγκοσμίου Ιερουσαλήμ. Στην 2η θέση της επιστολής του, ο παπάς παριστάνει τάχα τον έκπληκτο για την αναφορά περί διωγμού του Ελληνικού Κόσμου από τους χριστιανούς Ρωμαίους (που σήμερα τους λέμε “Βυζαντινούς”) την οποία έκανε ο αρθρογράφος σας, αλλά και την δευτερώνω εγώ αφού ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Μόνη της έκλεισε η Ακαδημία των Αθηνών κύριε Γεωργόπουλε; Μόνη της κάηκε η Βιβλιοθήκη του Σαραπείου; Μόνη της λυντσαρίσθηκε η φιλόσοφος Υπατία; Μόνος του σταυρώθηκε στον Ιππόδρομο της Κων/πόλεως ο Ανατόλιος; Μόνοι τους καταργήθησαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες; Μόνα τους έπεσαν στο έδαφος ή πήραν φωτιά τα Ιερά μας; Μόνοι τους εκάησαν ζωντανοί στην πυρά οι Ιεροφάντες της Ελευσίνος και οι νεοπλατωνικοί φιλόσοφοι και θεουργοί, ή μήπως μόνοι τους προσήλθαν οι χιλιάδες Έλληνες μάρτυρες στην Σκυθόπολη για να τους βασανίζουν έως θανάτου οι ομόθρησκοί σας δήμιοι; Για να εντυπωσιάσει προφανώς τους αγνοούντες, τους εθελότυφλους και τους αφελείς, ο παπάς καταφεύγει στο γνωστό παραμύθι ότι τάχα οι βυζαντινοί σκοταδιστές και οι μισάνθρωποι καλόγεροι διέσωσαν (!!) τα έργα της Εθνικής μας Παραδόσεως. Μα, πού ζείτε κύριε; Δεν το ξέρετε ότι δεν ζούμε στα σκότη της Τουρκοεκλησιοκρατίας και ήδη έχουν εκδοθεί αρκετά βιβλία που έχουν εκθέσει στα όμματα κάθε πολιτισμένου ανθρώπου τα κακουργήματά σας κατά του πραγματικού Ελληνισμού; Από τα 82 έργα του Αισχύλου έφθασαν έως τις ημέρες μας μόνον 7, από τα 123 του Σοφοκλέους μόνον 7 και από τα 92 του Ευριπίδου μόνον 18. Τα άλλα τα κάψατε κύριε Γεωργόπουλε, ή τα ξύνανε οι ομόθρησκοί σου καλογερίσκοι για να γράψουν πάνω τους ιουδαϊκά παραληρήματα τύπου “Οι μισούντες Σιών γενηθήτωσαν δε, πριν εκπασθήναι ως χόρτος συγκόψει γαρ Χριστός αυχένας αυτών τομή βασάνων” (ανατριχιαστικό απόσπασμα από την λεγομένη “Παρακλητική”) Ο παπάς επιστολογράφος, έκανε και το λάθος να αναφέρει την “Μυριόβιβλο” του Φωτίου του 9ου αιώνος. Θα τον ρωτήσω λοιπόν απλώς πού βρίσκονται σήμερα αυτά τα 280 έργα πολυθεϊστών Ελλήνων συγγραφέων που καταγράφονται εκεί; Ο συγγραφέας Ε. Γ. Ρόζος απαντάει πάντως ως εξής: “Κατεστάφησαν στους κατοπινούς αιώνες, από ανθρώπους που όφειλαν να ξέρουν την αξία τους και ίσως να τους είχαν αναθέσει την φύλαξή τους.. Άφησαν να χαθεί ό,τι δεν τους εξυπηρετούσε, ό, τι δεν βοηθούσε τα σχέδιά τους για προκρούστεια ένωση του ελληνικού με το χριστιανικό στοιχείο. Εξαφάνισαν κάθε ίχνος “βέβηλης” για αυτούς διδασκαλίας φιλοσόφων με απόψεις άκρως αντίθετες ή ασυμβίβαστες με τις δικές τους” (περιοδ. Δαυλός, τ. 37, 1985). Για τον ισχυρισμό επίσης του επιστολογράφου σας ότι οι λεγόμενοι “Πατέρες” είχαν.. Ελληνική Παιδεία, δεν μπορώ παρά απλώς να γελάσω τρανταχτά. Για να καταστρέψουν έναν ολόκληρο κόσμο, τι είδους Παιδεία θα διάλεγαν; Την.. αραμαϊκή μήπως; Όχι βεβαίως. Είναι γνωστή άλλωστε και η “πατερική” προτρεπτική ρήση ότι οι χριστιανοί πρέπει “ως φρόνιμοι αργυραμοιβοί” (..) να ΚΛΕΒΟΥΝ από τη σοφία των Εθνικών ό,τι τους είναι χρήσιμο και να καταστρέφουν ΟΛΑ τα υπόλοιπα. Ο γνωστός συγγραφέας McCabe, έχει περιγράψει την αθλιότητα του Βυζαντίου πολύ ωραία, παρατηρώντας ότι “επί 10 ολόκληρους αιώνες δεν κατόρθωσε να παράγει ούτε ένα βιβλίο που να διαβάζεται σήμερα από καλλιεργημένο άνθρωπο”. Αντιπροτείνει ωστόσο απελπισμένα ο επιστολογράφος σας τον.. “ύπατο των βυζαντινών φιλοσόφων” (λες και υπήρχαν τέτοιοι..) Μιχαήλ Ψελλό. Και εδώ, μα τον Κρονίδη, δεν θα αποφύγω τον γέλωτα. Αυτός ο χαμερπής πρώην μοναχός που αργότερα έγινε πανεπιστημιακός και μετά ραδιούργος, ρουφιάνος αυλικός, συγκλητικός και, τέλος, κυβερνήτης, δεν ήταν παρά ένας δεισιδαίμων ιουδαιόπληκτος. Πέραν του ότι πίστευε ως μαντδηλοφορούσα γυναικούλα σε ύπαρξη.. δαιμονίων που έπρεπε να αποδιωχθούν με το.. σημείο του Σταυρού ή με.. ψαλμούς του Δαυϊδ, απέρριπτε κι από πάνω όλες τις κοσμογονικές θέσεις του Ελληνισμού. Τι σόϊ φιλόσοφος ήταν αυτός που απέρριπτε τσουβαληδόν, προς χάριν του.. Δαυϊδ, το πλατωνικό Άφθαρτο και Αγέννητο του Κόσμου, το στωϊκό Μηδέν Ασώματον, την εμπεδόκλειο Ανάγκη, την πυθαγόρεια Παλιγγενεσία, την Ειμαρμένη, κ.ο.κ., κοντολογής τα θεμέλια της Ελληνικής Διανοήσεως; Στην επόμενη, 3η, θέση του, ο επιστολογράφος σας θεωρεί λέει.. “κωμική” την διαπίστωση ότι η Θρησκεία την οποία υπηρετεί είναι αυτό που είναι, δηλαδή ξενόφερτη. Ίσως μας θεωρεί όλους μας ανεγκέφαλους, σε σημείο που να αδυνατούμε να σκεφθούμε τα απλούστατα των πραγμάτων, ότι λ.χ. ξεκίνησε η συγκεκριμένη Θρησκεία από την Παλαιστίνη και μόνον από και για Εβραίους (“δεν στάλθηκα παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου Ισραήλ” Ματθ ΙΕ, 24) και “προς δόξαν λαού Ισραήλ” ακόμη και σήμερα τελεί τις λειτουργίες της με μαύρα ρούχα πάνω από λείψανα, ή ότι με το “Αλληλουϊα” δοξάζει κανονικώτατα τον Ιαχωβά (“χαλλελούγια”, βλ. Λεξικό Liddell & Scott), ή ότι την Κυριακή της Ορθοδοξίας αναθεματίζει ανάμεσα σε άλλους ΚΑΙ τους συνειδητούς Έλληνες (“τοίς τα ελληνικά δεξιούσι μαθήματα και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις αλλά και ταις δόξαις αυτών ταίς ματαίαις επομένοις και ως αληθέσι πιστεύουσι.. ανάθεμα !), ή ότι ως προπάτορες των πνευματικών σκλάβων της ονοματίζει ξεδιάντροπα τους Ιουδαίους τσομπάνηδες αντί του Δευκαλίωνος και του Έλληνος. Και κάτι ακόμη κύριε Γεωργόπουλε. Πού μέσα στα.. “θεόπνευστα” και “ιερά” σας βιβλία αναφέρεται η, για εμάς τους πραγματικούς Έλληνες ιερή, λέξη “Πατρίδα”; Και μία και το έφερε ο λόγος για πατριωτισμό, θα ήθελα να υπενθυμίσω εδώ τον αντεθνικό ρόλο της Εκκλησίας ΚΑΙ σε ολόκληρη την μεταβυζαντινή περίοδο, κάτι που οι πάμπολλοι απατεώνες υπηρέτες της, γεμάτοι αγωνία, προσπαθούν να κρύψουν μέσα από τα σαθρά μυθεύματα περί “Κρυφού” Σχολειού, Αγίας Λαύρας και άλλα ανάλογα. Όχι απλώς παρέδωσαν οι ανθενωτικοί την Κωνσταντινούπολη στους Τούρκους, αλλά προετοίμασαν και την πτώση της, στέλνοντας 500.000 νέους να ομφαλοσκοπούνται χαυνωμένοι στα μοναστήρια, όταν ο Παλαιολόγος αδυνατούσε να μαζέψει πάνω από 5.000 στρατό. Και μετά κατεδίωξαν απηνώς κάθε απόπειρα εξεγέρσεως των Ελλήνων κατά των Οθωμανών. Αναθεμάτισαν την Επανάσταση του Διονυσίου “Σκυλοσόφου” (1601), τον Υψηλάντη, ολόκληρη την πρώτη κλεφτουριά του Μωριά (1806), τον Ρήγα Φεραίο και την Επανάσταση του 1821 (ο υποτίθεται.. εθνομάρτυς Γρηγόριος Ε) και εξέδωσαν επίσης την κατάπτυστη “Πατρική Διδασκαλία” που καλούσε τους ραγιάδες να υποτάσσονται στους Τούρκους γιατί έτσι τάχα ήθελε ο.. Μεγαλοδύναμος (!!) Αλλά καλύτερα, κε Γεωργόπουλε, να σταματήσω εδώ τις νύξεις πάνω σε αυτό το ζήτημα γιατί αυτόν τον τόπο τον αγαπώ. Ούτως ή άλλως, πολύ σύντομα θα μάθει ο Έλληνας τον πραγματικό σας ρόλο στην Ιστορία του Έθνους μας, σε λιγώτερο μέσα σε μία-δύο δεκαετίες από τον, εκ των πραγμάτων αναπόφευκτο, διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. Στη συνέχεια, κε Διευθυντά, ο επιστολογράφος σας παπάς και.. “θεολόγος”, αραδιάζει τα τετριμμένα και ανιστόρητα περί διωγμών των ομοθρήσκων του από τους.. “ειδωλολάτρες” του Δωδεκαθέου. Αγνοεί τάχα αυτός ο διπλωματούχος κύριος και πιστός θεράπων του Ιαχωβά, ότι, πέραν του ότι οι Έλληνες ποτέ δεν κατεδίωξαν κανέναν αλλόθρησκο, ο αριθμός επίσης των “μαρτύρων” από τους διωγμούς των Ρωμαίων έχει αποδειχθεί υπερφουσκωμένος από την χριστιανική προπαγάνδα (μόνο 86 χριστιανοί θανατώθησαν σε ολόκληρη την Παλαιστίνη επί Διοκλητιανού, ενώ ο W.H.C. Frend, “Martyrdom and Persecution In The Early Church”. Oxford 1965, δεν μετράει πάνω από 3.500 μάρτυρες σε ολόκληρη την Αυτοκρατορία); Αγνοεί ότι ο Νέρων κυνήγησε απλώς τους τρομοκράτες του Σαούλ-Σαύλου που πυρπόλησαν την Ρώμη και έκαψαν χιλιάδες αθώους ανθρώπους, ότι ο Δομιτιανός δεν κατεδίωξε μόνο χριστιανούς, αλλά, ως τύραννος που ήταν, και όλους τους επικριτές του, στωϊκούς, πυθαγόρειους, ακόμη και τους ηθοποιούς, καθώς και τους ορθόδοξους Ιουδαίους και τους λάτρεις της Ίσιδος; Αγνοεί ότι τουλάχιστον 3 αυτοκράτορες (Τιβέριος, Αδριανός, Αλέξανδρος Σεβήρος) είχαν εισηγηθεί στην Σύγκλητο της Ρώμης την ανέγερση χριστιανικού Ναού, ενώ οι Νέρβα, Αδριανός, Αντωνίνος Πίος, Κόμμοδος, όλοι οι Σεβήροι, Γορδιανός, Γαλιηνός κ.ά. παρείχαν πλήρη κάλυψη στην Εκκλησία και οι περισσότεροι την ενίσχυαν από πάνω και οικονομικά; Αγνοεί ότι ο αυτοκράτωρ Φίλιππος ο Άραψ ήταν δεδηλωμένος χριστιανός, ή ότι ήδη από την βασιλεία του Κόμμοδου όλη η Πραιτωριανή Φρουρά βρισκόταν στα χέρια των χριστιανών; Αγνοεί ότι, το 215, ο Ρωμαίος ληγάτος Αραβίας ζητούσε την άδεια του επισκόπου Αλεξανδρείας για να έρθουν στην αυλή του χριστιανοί προσηλυτιστές, ή ότι έναν χρόνο αργότερα η, υποτίθεται διωκόμενη, Εκκλησία διοργάνωνε ανοικτά βορειοαφρικανική Σύνοδο 71 επισκόπων με επικεφαλής τον Αγριππίνο; Δυστυχώς για εσάς κύριε Γεωργόπουλε, δεν παίρνουμε την ιστορική πληροφόρησή μας από τις προπαγανδιστικές ταινίες τύπου “Μπεν Χούρ” και “Χιτών” του ιουδαιοκρατούμενου Χόλλυγουντ. Κύριε Διευθυντά, ο επιστολογράφος σας παπάς έπιασε στο στόμα του και τον άγιο εκείνον άνθρωπο, τον εστεμμένο φιλόσοφο Μάρκο Αυρήλιο, φωτισμένο οπαδό του Στωϊκισμού. Όντως, εκείνος ο σοφός άνδρας (“τίποτε μην πράξεις τυφλά και ασκόπως, παρά μόνο σύμφωνα με φιλοσοφικά παραγγέλματα που συμπληρώνουν την τέχνη της ζωής”, Τα Ες Εαυτόν) διέταξε επί μία διετία (166-168) την καταστολή των εγκληματικών πράξεων των χριστιανών, που, τότε, με την μοντανιστική τάση να επικρατεί ανάμεσά τους, είχαν κηρύξει ανοικτή επίθεση κατά της οργανωμένης κοινωνίας και των πολιτικών θεσμών. Δυστυχώς όμως για τον ανθρώπινο Πολιτισμό, ο Αυρήλιος απεδείχθη εξαιρετικά πράος όταν μετά από επιστολές των “Απολογητών” προς αυτόν, επείσθη να άρει τα μέτρα και έτσι, αμέσως μετά τον θάνατό του (επί Κόμμοδου) οι ιουδαιοχριστιανοί επίσκοποι και ραβίνοι κατέλαβαν την αυτοκρατορική Αυλή και άρχισαν να τρώνε την ένδοξη Ρώμη εκ των έσω. Η εκδίκηση των σκουλικιών που θα’λεγε και ο κυνικός. Και έρχομαι τώρα στην 4η και 5η, που αποτελούν τις πλέον άθλιες θέσεις του επιστολογράφου σας. Δεν θα σταθώ στο ότι βάζει δύο βυζαντινολάγνους δυτικούς συγγραφείς (Diel και Krumbacher) να μας πείσουν για την υποτιθέμενη συμβολή του σκοτεινού Βυζαντίου στον ανθρώπινο Πολιτισμό. Θα σταθώ όμως αρκετά στο απροκάλυπτο μίσος που βγάζει αυτός ο παπάς και.. “θεολόγος” για τα βιβλία του Κέλσου και του Ιουλιανού, τα οποία όχι μόνο δεν είναι.. “μπαγιάτικα και μουχλιασμένα” όπως θέλει να ισχυρίζεται, αλλά χοντρά αγάθια για τα “ευαίσθητα” αυτού που ο ίδιος, με τόση λύσσα, υπερασπίζεται. Διαφορετικά, γιατί μόλις το 1998 είδε το φώς της δημοσιότητος εν Ελλάδι, ο “Αληθής Λόγος Κατά Χριστιανών” του Κέλσου; Τόσο πολύ τρομάζουν κάποιους τα.. “μπαγιάτικά” μας επιχειρήματα; Όσο για το ότι τα επιχειρήματα των Ελλήνων κατά του Ιουδαιοχριστιανισμού τα “κονιορτοποίησαν” (..) οι δικοί τους “πεφωτισμένοι” Ωριγένης (αυτός που αυτοευνουχίθηκε για να κερδίσει την.. Βασιλεία των Ουρανών !!), Γρηγόριος Θεολόγος (ο πρώτος που επεχείρησε προκρούστεια να χωρίσει το “ελληνίζειν” από την Εθνική Θρησκεία) και “άγιος” Κύριλλος (αυτός ο καλός κύριος που οργάνωσε το λυντσάρισμα της Υπατίας) τι άλλο να πεί κανείς ότι προφανώς επιχειρεί ο “επιστήμων” παπάς να μας εξοντώσει, σκάζοντάς μας από τα γέλια. Και πιό δυνατά γέλια μας έρχονται, όταν επίσης επιχειρεί να κατηγορήσει τους Έλληνες για το ζήτημα των γυναικών (όταν οι πρωτοχριστιανοί δεν ανεγνώριζαν καν ύπαρξη ψυχής στην γυναίκα, αλλά ακόμη και σήμερα ούτε ιέρειες τολμούν να έχουν, ούτε καν μέσα στο ιερό τους να βάλουν ένα νεογέννητο κορίτσι !!). Ή για το ζήτημα των δούλων (όταν όχι μόνο δεν την κατήργησαν την δουλεία οι χριστιανοί, αλλά επιπλέον την έντυσαν και με θεολογικά επιχειρήματα, από τους Πέτρο και Σαούλ-Σαύλο, μέχρι τους ευλογητές των δουλεμπορικών της Αφρικής, στη δε Μονή του Αγίου Γεωργίου στην Αίγυπτο, οι Άγγλοι είχαν βρεί μαζικούς τάφους χιλιάδων μικρών παιδιών, που σκλάβωναν, ευνούχιζαν και εξόντωναν στην δουλειά οι εκεί καλόγεροι). Για τις “ανθρωποθυσίες”, τέλος, δεν θα απαντήσω στον παπά, γιατί τουλάχιστον υπό την 2η ιδιότητά του, αν δεν ήταν αυτή εντός εισαγωγικών, θα ώφειλε να γνωρίζει ότι το μεγαλύτερο εκπολιτιστικό επίτευγμα της Ολυμπίου Λατρείας των Ελλήνων ήταν η κατάργηση των ανθρωποθυσιών, εξ ού και η ρωμαϊκή Παράδοση που τιμά αυτό το γεγονός με το να αναφέρει ότι ο Έλλην Ηρακλής κατήργησε με το πέρασμά του από το Λάτιο τις ανθρωποθυσίες. Θα τον ρωτήσω όμως τον παπά τι νομίζει ότι ήσαν, αν δεν ήσαν ανθρωποθυσίες ολοκαυτώματος στον αιμοδιψή Θεό του, όλες αυτές οι εκτελέσεις πάνω στην πυρά εκατομμυρίων ανθρώπων στη διάρκεια της παντοκρατορίας της Εκκλησίας σε Δύση και Ανατολή (και καλό είναι να μάθει ο κόσμος εδώ ότι πρώτοι οι Βυζαντινοί και όχι οι Παπικοί έκαψαν ανθρώπους στην πυρά - τον φίλο του Ιουλιανού φιλόσοφο Σιμωνίδη, το 370, επί Βάλεντος). Συγνώμην κύριε Διευθυντά αν κάπου μακρηγόρησα, αλλά μάλλον ήταν απλώς.. πολύ μακρά η σειρά των ανακριβειών και ψεμμάτων στα οποία έπρεπε να απαντήσω. Ζητώ λοιπόν την κατανόησή σας. Καλώ δε τον επιστολογράφο σας, ή όποιον άλλον συνάδελφό του αντέχει, άπαντες ευπρόσδεκτοι, σε απευθείας τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό διάλογο όπου και όποτε επιθυμούν, για να μάθει επιτέλους το Ελληνικό Εθνος (ό, τι έχει απομείνει από αυτό) ποιός είναι τελικά ποιός και ποιός το εξαπατά προς όφελος των πιό άσπονδων εχθρών του. Για να κλείσω, θα σταθώ στο προκλητικό μπουρδολόγημα περί “τελευταίου χρησμού” των Δελφών (από το.. “δαιμόνιο”, όπως θέλει να βρίζει τον Θεό μας Απόλλωνα ο παπάς και “επιστήμων” αυτός “θεολόγος”), το οποίο είναι αποδεδειγμένα (δεν σάς τα είπαν καλά στη Θεολογική κύριε Γεωργόπουλε..) μία απλή φαντασιοπληξία του βυζαντινού χρονογράφου Γεωργίου Κεδρηνού και τίποτε περισσότερο. Όσο μάλιστα την χρησιμοποιούν ως.. “ιστορικό γεγονός” οι εχθροί της Εθνικής μας Θρησκείας και Παραδόσεως, τόσο πιό γελοίος και αναξιόπιστος γίνεται ο λόγος τους. Η Ιστορία και η αρχαιολογική έρευνα λένε ότι εκείνη την εποχή όχι μόνο δεν λειτουργούσε το Δελφικό Μαντείο, αλλά επίσης ήταν και μολυσμένο από πτώματα που είχαν επίτηδες θάψει οι ιουδαιοχριστιανοί, γνωρίζοντας ότι ο τριποδιλάλος, δαφνηφόρος Θεός μας απεχθάνεται τα μιάσματα. Ο υπέρφρων επιστολογράφος
σας, κλείνει την απίθανη αυτή επιστολή του, με ένα
“οριστικώς και αμετακλήτως” για να μας πεί τάχα ότι οι
Εθνικοί μας Θεοί είναι.. νεκροί (λες και.. πεθαίνουν
ποτέ οι Θεοί) επειδή έτσι θέλουν αυτός και οι όμοιοί
του. Αν τους βοηθάει κάτι τέτοιο, ως αγχολυτικό ή
ψυχότροπο, ας συνεχίσουν να το πιστεύουν, ή ας
συνεχίσουν να προσποιούνται ότι το πιστεύουν. Εμείς,
ως λογικοί άνθρωποι, δεν επιθυμούμε φυσικά επουδενί
μία αύξηση του ποσοστού ψυχοπαθών, μήτε στη χώρα μας,
μήτε διεθνώς. Πάντως.. αν είναι έτσι όπως θέλουν να
προσποιούνται ότι πιστεύουν, τότε γιατί δεν μας
αφήνουν εμάς τους εμμένοντες στα πάτρια Έλληνες να
κοιμώμαστε στα “απύθμενα σκότη της ελληνικής πλάνης”
μας και να λατρεύουμε, όπως ισχυρίζονται αυτοί,
“είδωλα και άψυχες πέτρες”; Και, κυρίως, γιατί
παθαίνουν ντελίριουμ τρέμενς και βγάζουν αφρούς κάθε
φορά που τυγχάνει να “τρακάρουν” πάνω σε εμάς ή στις
ελληνικές σκέψεις και γραφές μας; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την φιλοξενία Βλάσης Ρασσιάς
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ: ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ" ΚΕΙΜΕΝΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ" (1980 - 1993)
|